I suggest you ...

Can you add multiple-selection/drag-and-drop functionality? To be able to split a clipboard w/out having to individually edit 100s of clips

When my clipboards get too cumbersome, I need to split them into two boards. This is obnoxious when I have to open and edit the location of hundreds of clips individually in order to move them. I'd love to be able to Cntl+click big groups of clips and either drag-and-drop them to another clipboard, or right-click to select the clipboard to move them to.

49 votes
Vote
Sign in
Check!
(thinking…)
Reset
or sign in with
  • facebook
  • google
    Password icon
    I agree to the terms of service
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    Mary W.Mary W. shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

3 comments

Sign in
    Check!
    (thinking…)
    Reset
    or sign in with
    • facebook
    • google
      Password icon
      I agree to the terms of service
      Signed in as (Sign out)
      Submitting...
      • Anonymous commented  ·   ·  Flag as inappropriate

I agree, the functionality of organization in clipix needs work; selecting several pins to move at once etc…. is much needed.

• Isilda Maria Matias FernandesIsilda Maria Matias Fernandes commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Kune tenke meg en mer organisert sider med relatert temar under et,med mulighetter for klick til google+pages ogsån,samt så synes jeg det er relevant mye bra stoff når det gjelder helsa og livsglede,kunne være fint om de delte dette i passende og mer oversiktlige.Alle i rekke og rad som hører under det samme tema,med mulighetter for video ved siden av visst de er å få takk i,samt kunne jeg tenke meg att noen av de meste interssante kunne viderføres direkte til kontoerne mine som en ukentlig bidrag til alle intersserte,i mine kontoer ?Er interssert i temar som klima-forskning,og Historie,Antikkens,alt som er å med jorden havet,alt levende,som trenger vår beskyttelse,viktige saker som vi som individer burde sette fokus,og på dags-orden spre den informasjonen og spre den nyeste bådde teknologiske og forsknings-basert kunnskapen videre,det er viktig å ta noen skritt videre gjøre en forskjell for vår Moder jord,som altid er sørget for oss,men som også trenger vår respekt og omtanke.Har mye på hjerte og mange saker jeg synnes det er en veldig fin anledning til å realisere noen av de fantastiske inovative men også creative sider av oss selv som mennesker til en annen.Er veldig takknemlig for denne anledning som er å lufte litt på sløret,vil gjerne komme igjen med noen konkrete ideer og kanskje mer klargjort plan om det jeg anser viktig å bringe videre til våre vakre venner der ute i den ikke alt for store verden,vår Moder Jord.
        Isilda57

• AnonymousAnonymous commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Also, drag & drop works within a boards inside a multi-board, but if needed to drag elsewhere, you canNOT drag & drop between two open windows (for example, one multi-board and one regular board). Can you change this too?

Feedback and Knowledge Base